lördag 23 oktober 2010

skruva, skruva, skruva, huvudvärk, huvudvärk, huvudvärk...

nu har jag skruvat ihop rockarden som levererades i veckan :) Jisses vad med skruvar och muttrar som skulle fästas fast. Inte blev det bättre av att jag fick huvudvärk mitt i monteringsjobbet också. Nu har jag knaprat alvedon och tagit ett varmt bad och huvudvärken börjar släppa lite. Jag hade tänkt att passa in selen idag också, men det får bli när huvudvärken är borta. I morgon kanske???

Det ska bli så himla kul att testa Patricia i körning. Men vi får gå lite varligt fram eftersom hon inte är van vid baksele t ex. Men det ska nog gå bra med lite träning :) Huvudlaget som hör till selen har skygglappar på sig. Eftersom jag inte vet hur Patricia reagerar på det, så kommer jag att använda vanligt träns till att börja med.

Kul blir det!

Inga kommentarer: