tisdag 5 oktober 2010

Laddar...


Jag laddar just nu inför morgondagens kommande arga telefonsamtal... Hur jag vet det??? Jo för jag har idag skickat iväg en underrättelse om ett negativt beslut till en person som inte riktigt kan hantera när folk inte håller med honom.


Därför var det väldigt skönt att få rensa hjärnan i samband med en lång ridtur tillsammans med dotter K. Än så länge hinner man genom skogen innan det är becksvart om man kommer ut före halv sju på kvällen. Men inte länge till tyvärr... Hästarna var pigga i blåsten och vi kunde trava långa sträckor både i skogen och över en jätteåker som ännu inte är iordninggjord för höstsådden. Lite konstigt kan jag tycka för bonden brukar alltid göra iordning den ganska fort efter skörd. Men det är ju bara att vara tacksam så länge det går att rida på den :) Hästarna var i alla fall superfina båda två :)


Nu varvar jag ner med lite bloggande och slötittande på ryttar-VM (laghoppning idag, men jag har missat svenskarna hittills).
Bilden är tagen i skymningen för ett tag sedan (därför så mörk och lite suddig). Objektet är jag och Patricia :-)



Inga kommentarer: