lördag 7 augusti 2010

Lite tyst här...

Anledningen till tystnaden är den att jag håller på att ladda inför måndagen. Inte för att jag börjar jobba då (vilket jag också gör) utan för att Estep (mitten på bilden) då ska få träffa Mackie (fuxen på bilden) igen. Denna gång kommer de att träffas på de evigt gröna ängarna, där inga flugor, bromsar eller andra obehagliga kryp finns. Jo, beslutet är taget och tid är beställd till på måndag morgon. Som alltid när det gäller sådana här saker så är det tufft för själen att palla med, men någon gång måste det ske, och det är lika bra att få det gjort innan gammelman blir dålig. Någon dag när jag klarar av det ska jag skriva ner Esteps historia. Om det blir en story för tidningen min häst eller bara för er, det får vi se.


1 kommentar:

Vickan Stickan sa...

Tänker på dig.
Mamma kommer ta väl hand om honom tillsammans med de andra djuren.