söndag 29 augusti 2010

Harva runt...

Idag blev det ingen ridning. Jag åkte till Stadium Outlet och köpte lite träningskläder till barnen, och sedan gjorde jag mitt bästa för att fixa en så god middag som möjligt till maken. Efter middagen orkade jag helt enkelt inte ta mig ut med någon kuse utan tog en liten promenad med vovvarna istället. Sedan tog jag ut trädgårdstraktorn och harvade ridvolten. Jisses vad med ogräs det har blivit där. Jag fick köra många varv med harven för att få bort det mesta av ogräset i alla fall. Lite är det fortfarande kvar, men det gör inte så mycket. Ridbanan blev i alla fall slät och gropfri, och det är huvudsaken :) Nu ska jag kurera huvudvärken som jag haft större delen av dagen. I morgon är det jobb igen och då vill jag inte dras med någon huvudvärk!

Inga kommentarer: