onsdag 22 oktober 2008

Ännu en dag till ända..


Sambo jobbar i natt och jag sitter hemma och har ganska tråkigt. Ibland är det skönt att vara själv, men i kväll känns det bara ensamt. Har lite ågren för hästarna som borde borstas inför natten. Tre rejäla lerhögar var det som trippade in i stallet ikväll. Som tur var hade de täcken så det var bara halsar och ben som hade årets spanyhet på sig (det vill säga inpackning med äkta uppländsk minerallera). Om gårdagens lynchmob (alltså de som klagade på den där hästen) skulle sett mina hästar idag hade jag väl blivit anmäld till mig själv! Jag skickar ut dotter K att åtminstone kratsa hovarna på dem ikväll i samband med kvällshöet.


Idag blir det en liten fin bild på dottern med Våra två ponnyskruttar från förra vintern. Söta va???

Inga kommentarer: