måndag 20 oktober 2008

Måste få gnabba lite till...

Det finns en del saker som stör mig...

1. Ego-typer som tycker att alla andra är dumma
2. Typer som är långtidssjukskrivna utan att de behöver vara det (fuskare alltså)

En bekant har punkt 2 som specialité. Om något är väl detta värre än de som är nr 1... vanligt hyggligt arbetande folk får lov att betala för x antal års sjukskrivning på grund av fysiska skador. Men det går utmärkt att mocka 50 boxar dagen före läkarbesöket... Hmmm... En vacker dag när jag är på rätt humör så ska vederbörande få ta del av vad jag tycker om detta snyltande. Men nu är ju jag en sån himla mes som har svårt att säga saker rätt i ansiktet på folk, men laddar jag nu så kanske jag hinner bli tillräckligt irriterad innan jag träffar människan nästa gång.

Inga kommentarer: