måndag 2 maj 2011

Nu har jag släppt bomben =D

Idag kom chefen tillbaka från semestern. Inte nog med att hon kom tillbaka till en massa jobb efter två veckors i stort sett chefsfritt... Sedan kommer jag och släpper bomben om att jag ska sluta :) Det blir inte lätt för henne att fixa till arbetssituationen efter mig också, men det är smällar man får ta som chef. Jag tror inte att hon var beredd på att just jag skulle dra härifrån, snarare att någon mer skulle bli med barn eller så.

Jag vill inte bli någon inventarie på länsstyrelsen så mitt nya jobb kom som en skänk från ovan för mig. Nuvarande chefen var såklart glad för min skull, men som sagt, det gör det lite jobbigare för henne. Jag är ju inte den enda i personalen som vill härifrån... Det blir helt enkelt för fyrkantigt och grått i längden på det här stället.

Så nu bär det vidare till nästa institution, som förhoppningsvis kommer att kännas mer färgglad :)

1:a juni går flyttlasset till Ultuna!

1 kommentar:

Sedum hispanicum sa...

hurra hurra för dig men ogilla för oss andra :) kommer sakna dig, vem ska jag nu snacka skit och handla sushi med?