torsdag 10 februari 2011

Snöstorm

Alltså fy vad det blåser och snöar!!!
Jag åkte hem lite tidigare från jobbet idag eftersom jag misstänkte att det skulle vara så dåligt väglag hemma. Maken skulle åka och jobba och var därför i behov av min bil (fyrhjulsdriven) för att kunna ta sig säkert till jobbet så av den anledningen åkte jag ett tidigare tåg än vanligt. Det var tur det, för huga hur det ser ut på vägarna här just nu! Hur det blir i morgon bitti får vi se. Eftersom makens bil är den som står hemma nu så får vi se hur mycket snö som kommit i morgon bitti. Antingen tar vi oss ut med makens bil, eller så väntar vi tills maken kommer hem och byter bil med honom då. Om det är riktigt jävligt så stannar jag hemma. Jag skulle må bra av att vila min förkylning egentligen. Jag kan leta runt efter laboratorier inför vårt upphandlingsmöte och sedan finns det alltid en hel del fodergrejor som jag borde plöja igenom. men som sagt, vi får se hur det ser ut i morgon.

Inga kommentarer: