fredag 18 februari 2011

Äntligen fredag!

Helgen hägrar äntligen! Jag har bestämt att jag ska börja sätta igång tjejerna nu (hästtjejerna alltså!), så i morgon blir det varsin promenad hade jag tänkt. Ikväll ska jag borsta fällande hästar och snygga till manarna och svansarna på dem. De börjar se ut som vildhästar nu tycker jag. Det får helt enkelt bli slut på slappandet i tv-soffan nu. Trist att det fortfarande är pisshalt överallt, men det är ändå bättre hemma än vad det är inne i stan. För här inne är det som såpa när man tar steget utanför porten.

Jag ska besöka styvpappa L i helgen också, och sedan ska jag införskaffa den där tröjan som maken hittade på XXL. Den blir perfekt som stalltröja den :-) Och nej, den är inte i storlek XXL, det är bara butiken som heter så!

Någon vardagströja har jag inte hittat än, jag sliter vidare på det jag har ett tag till... För det är fortfarande mycket roligare att köpa kläder till hästarna (och stallkläder till mig då..) än till vardagen :-)

Inga kommentarer: