tisdag 22 februari 2011

En bra dag trots allt...

Jag vet inte riktigt vad som gjorde det, men idag var det en bra dag på jobbet. Förmiddagen var vigd åt möten, först gruppmöte och sedan avdelningsmöte. Gruppmötet var givande och avdelningsmötet var som det brukar.. Information mest, och inte så mycket konkret.

På eftermiddagen hjälpte jag en kollega med ventilationsberäkningar och räknade på ventilation på ett av mina egna ärenden. Utöver det hade jag i vanlig ordning koll, via kom-radio, på de kollegor som var ute och åkte idag. Också det ett roligt jobb som känns betydelsefullt :-)

Jag hoppas att morgondagen blir lika givande.

hemma hade dotter K fixat middag så inte ens det behövde jag göra. I kväll ska jag ut och putsa på pållarna tror jag. Annars blir det en lugn kväll :-)

1 kommentar:

Sabina Borenius- ronda.blogg.se- Träffa mig i Bloggmontern på GHS! sa...

Sv: Vi har inte haft möjlighet tyvärr att ta analys på vårat hösilage, men jag brukar också föredra att ha det för att kunna lägga upp en mer korrekt foderstat.

Dock funkar min häst väldigt bra på den foderstaten hon har nu, så jag kommer fortsätta köra på den tills jag märker att det inte funkar längre.