onsdag 16 februari 2011

Jagar en till tröja

Jag skulle behöva lite nya kläder. Någon till lite varmare tröja till jobbet och en tröja till stallet. Men, fy vad det är träligt att leta kläder till sig själv... Jag tycker verkligen att det är dödens tråkigt. Mycket roligare att shoppa till hästarna ;-)

Hur som helst har jag letat runt lite efter ridtröja först. Trodde i min enfald att det skulle vara lättare. Men, nej!!! Om man letar på hästbutikerna på nätet så existerar Kingsland och ett och annat svindyrt märke ytterligare. Fånigt att en liten lapp med några bokstäver kan göra en tröja så förb.. dyr! Inte så kul kläder är det heller om jag får säga det själv. Jag vill ha en tröja i ull, thats it! Det är inget som ridsportbutikerna har kommit på verkar det som. Om det finns ulltröjor så närmar sig priset tusenlappen, och det tänker jag inte betala. Nepp, det blir till att kika på vanliga butiker och hitta ulltröjor där istället. Tröjor som det inte står Kingsland på!!! Vi får väl se om jag kan hitta något plagg för vardagen också när jag ändå letar.

Ha det

Inga kommentarer: