söndag 13 februari 2011

Fina bilder...

Dotter K har tagit fina bilder på Patricia och Yatzy idag. Jag fick tillstånd att använda dem här i min blogg :)


Patricia på väg

Patricia ser ut som en new forrestponny på den här bilden tycker jag

Vacker flicka


Han är ju alldeles bedårande den där hunden!
Kanske därför han kommer undan med så mycket bus!
Jag har skottat mig fram till huset där trädgårdstraktorn står idag. Det var ganska tungt, men inte så jävligt som jag trodde. Snön hade lättat upp ganska bra så det tog nog bara en timme eller så att ta sig fram till traktorn. Det var riktigt varmt i solen så det räckte att ha fleecetröja på sig under skottningen :)

Tro det eller ej, men det börjar närma sig våren nu. Det märks i alla fall på ljuset (temperaturen i skuggan behöver vi inte diskutera).

I morgon är det dags att åka till jobbet och längta hem igen. För bedrövligt att känna så egentligen... Jobben växer inte på träd i min yrkesområde precis... Det är bara att bita ihop och hoppas på en öppning så småningom.

Inga kommentarer: