onsdag 29 september 2010

Reflexdags..

Igår hann jag och dotter K ut med hästarna innan det blev helt mörkt. Men redan vid halv åtta var det i stort sett svart :( Det innebär att det är dags för hästreflexer! Jag gick igenom arsenalen med hästreflexer och insåg snabbt att det är hög tid att skaffa nya... Så idag har jag beställt: Fyra par benreflexer, en reflexbrösta (Gullans är relativt ny så denna är till Patricia) och ett reflex-ridtäcke (också till Patricia, Gullan har ett). När jag ändå var inne på att beställa från "billiga" postorderföretaget så beställde jag ett tjockt fleeceundertäcke till Patricia (149 kr, very billigt...) och 40 isbroddar. Kalaset gick på strax under 700 spänn, rätt bra för att vara hästgrejor tycker jag.

När jag får hem leveransen så är jag således hyggligt förberedd på vintermånaderna som är på väg :)

Inga kommentarer: