lördag 26 november 2011

Perfekta dagen :)

Idag har jag haft det riktigt bra :) Vaknade tidigt men ändå utvilad, kaffet på, gick ut och släppte ut hästarna i hagen och sedan fika och frukost för mig. Strax efter lunchtid kom kompis J färdigklädd för ridtur ut i skogen. Så efter lite mer fika och småprat tog vi en skrittpromenad i skogen med pållarna :) Rey var ganska pigg efter några dagar utan motion, men Patricia var snäll och god som vanligt :) Det blev jätteskön ridtur i ett alldeles underbart väder med bästa kompisen =D

Nu väntar soffan och lite tv-tittande och sedan lite sömn inför morgondagens biltvätt och ridtur! Det blir en finfin helg det här. Nästa helg blir också kanon, men då utan djur eller barn, bara tillsammans med min älskade man! Det ska bli riktigt härligt också :)

2 kommentarer:

Qodrofenia med ridtravare i fokus! sa...

När vädret är bra brukar min få vara nakna.De klarar ju minusgrader bättre än dåligt väder med regn rusk och snö.Knas fick jag täcka på ganska bra i dag .han är både känslig och klippt.Den andra stod sig bra med sitt vanliga täcke.
mvh/Q

Anonym sa...

Tusen tack för trevligt sällskap, kloka ord och en trevlig ritt!

Kram!
//J