fredag 25 november 2011

Myspys...

Igår kväll fick Patricia en skritt- och travtur längs med vägen. Pannlampa på förstås. Patricia bryr sig inte ett dugg om pannlampan så henne går det jättebra att rida ut med i mörkret. jag tror att hon tyckte det var skönt att röra på sig någon annan stans än på ridvolten. Nu är hon förövrigt brunstig igen... (eller förra gången var väl någon sorts fejk-brunst för att imponera på Rey förstås...) Rey accepterar Patricias närmanden, men verkar tycka att hon är ganska jobbig när hon står där och piper hela tiden :) Söt-hästarna!

Planen var att ta ut Rey på samma sväng som jag gått med Patricia, men när jag var tillbaka med Patricia hade klockan redan börjat närma sig nio, så promenad med honom blir det idag istället. undrar vad han tycker om pannlampor?

Jag har mejlat chefen och begärt ett samtal idag. Vi får väl se om han hinner med det??? Just nu känner jag mig väldigt lurad! Eller snuvad på konfekten skulle man väl kunna säga. Nä, jag återkommer med dagens resultat senare (om det kommer fram några nyheter i frågan).

Inga kommentarer: