fredag 11 december 2009

Äntligen Fredag :)

Den här veckan har gått ganska fort. Jag har varit på kurs i tre dagar så det kanske beror på det. I måndags blev det ingen ridning. Jag tyckte att det behövdes sättas upp lite takgips istället för att roa sig. Den ena halvan av rummet blev nästan klar, och i Tisdags satte jag upp lite fler skivor. I helgen ska taket bli klart har jag bestämt :) Jag har också bestämt mig för att ta med mig maken för att titta på tapeter i helgen också.

Hästarna får jag för närvarande tvinga ut i den leriga hagen. De tycker inte att det är något roligt alls. Men eftersom fröken Patricia är i behov av el i stängslet för att hålla sig på rätt sida om detsamma så har hästarna helt enkelt fått använda den hage som elen är dragen till. Det är ytterligare en sak jag kan göra i helgen. Fixa klart elen till hagarna. Det känns bra att ha börjat få rulle på livet igen efter många månaders stiltje på orkfronten. Tänk att det kan bli så trögt i livet ibland. Som en ond cirkel bara som förpestar mig. Nu är cirkeln bruten, hoppas att den inte sluts igen :-)

Inga kommentarer: