fredag 28 januari 2011

Veckorna går...

Nu börjar det ljusna när vi åker till tåget på morgonen. I morse behövde jag inte ha helljuset på ens :-) Detsamma gäller på eftermiddagen. Tittar jag ut genom fönstret vid fyra-tiden på eftermiddagen så är det faktiskt fortfarande ganska ljust. Underbart med ljusets återkomst tycker jag.

Veckan har gått i papprets och planeringens tecken. Det ska skrivas planer för det kommande året, skrivas resultat och statistik för året som gått, planeras på förprövningsfronten, foderfronten och mötesfronten. Jag undrar hur mycket tid det blir över till att göra det praktiska arbetet egentligen?

Pållarna vilar fortfarande och är lite uttråkade just nu. Därför har jag börjat med lite klickerträning med Gullan. Hon tycker det är kul :-) Snart är det dags att sätta igång hästarna så smått igen, men det är fortfarande halt och kallt ute.

Nu är det dags för på spåret, så jag får återkomma i morgon med mer info...

Hej så länge :-)

Inga kommentarer: