onsdag 19 januari 2011

Paltkoma...

Trött efter maten! Jag sitter just nu och laddar upp batterierna efter lunchen. Konstigt att man blir så seg när man har ätit... Veckan har rullat på som vanligt, med möten hela dagen i måndags. Avdelningen diskuterade omorganisation.. Viktigt, men kolosalt tråkigt! Igår blev det gruppmöte men sedan en del handläggning också faktiskt. En riktigt kreativ dag faktiskt.

Hemma firade vi Opus, som fyllde 13 år igår, med knäckmacka med ost :-) Det tyckte han var väldigt mumsigt! Yatzy fick en halv knäckmacka med ost som gäst på kalaset.

Idag har jag gått igenom lite papper på förmiddagen. Lunchen tillbringade jag tillsammans med två kollegor på en restaurang i närheten. Vi tänjde lite på lunchen och fick tillfälle att sitta och slappa ett tag innan vi gick tillbaka till allvaret. Det var hemskt skönt att ta det lugnt en stund. Nu är jag tillbaka på kontoret och har som sagt drabbats av paltkoma. Det brukar bli bättre framåt eftermiddagen så jag tar det lugnt en stund till :-)

Inga kommentarer: