söndag 16 januari 2011

Regnat idag...

Idag har det regnat hela dagen. Jag borde inte vara så nöjd med det, men det är jag faktiskt. De redan hala vägarna har blivit ännu halare, men vad gör det? Jag slipper ju skotta :-) Jag trodde inte att man kunde bli så trött på snö faktiskt. Ett par dagar blidväder till så är isen borta från vägen förhoppningsvis. Kompis J svängde förbi på en fika idag innan hon vände nedåt sydsverige igen :-) Alltid kul att träffa henne tycker jag!

Jag höll på att bli omkullsprungen av Gullan idag när jag gick ut för att ge tjejerna lunchhö. I full galopp kom Gullan, med Patricia travandes i hasorna, sedan några rodeobockar precis framför nosen på mig :-) Det är krut i tanten :-) nu har de fått komma in och står och mumsar hö i godan ro. I LOVE MY HORSES:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid trevligt att träffa dig med! Kram och tack för kakorna!
//Kompis J