måndag 10 januari 2011

Back to work..

Nu var ledigheten slut för min del. När man kom tillbaka till jobbet var allt sig likt. Ingen hade trollat bort mina pappershögar från skrivbordet, och inga ärenden hade försvunnit av sig själva. Eftersom jag just nu är väldigt uttråkad av mina arbetsuppgifter så har jag bestämt mig för att hugga tag i lite foderjobb istället ett tag. Det är mest pappersgöra det också, men lite annat att tänka på vilket jag behöver.

Förprövningarna står still just nu. Jag ids inte ens öppna akterna ska jag meddela. Då har jag bara fyra ärenden som behöver göras just nu. Jag har också lovat mig själv att dessa fyra ärenden ska vara gjorda innan denna vecka är slut så att jag kan börja om från början helt enkelt.

Jag letar tjänster på nätet, men har hittills inte hittat något som ens skulle kunna vara sökbart. Konstigt att det står så still på den fronten! Men det är bara att jobba vidare och så småningom lär det väl dyka upp något som kan verka intressant och som jag har tillräcklig kompetens för att göra. Det går en kurs i fodersäkerhet som man gör på nätet. Funderar på att gå den. Den kostar några hundra kronor, men det kan det kanske vara värt? Även om jag egentligen har kompetensen, och säkert har gått igenom detta förut så kan det vara bra att repetera lite... eller?

Jag är helt enkelt lite kunskapshungrig efter några års stiltje på den fronten... eller rastlös... eller...

Inga kommentarer: