söndag 25 oktober 2009

höhäcksmos och ny dator


Tack för den Patricia... Det var inte meningen att du skulle kliva i höhäckarna eller välta dem... Det tog inte många minuter innan nätet i de nya höhäckarna var urrivna. Patricia med sin leklust tyckte att det var en utmärkt idé att testa vad höhäckarna höll för och stoppade framhovarna i dem. Det höll de ju inte för riktigt då... Jag får komma på en bättre lösning när det gäller bottnarna i höhäckarna. Själva stommarna höll bra för Patricias starka ben och det är ju positivt i alla fall :)

Vi beställde en ny bärbar dator idag eftersom vår gamla börjar gå sönder i gångjärnen till skärmen. Det blev en Dell-dator med lite extrafinesser. Maken blev mycket glad förstås. Jag blir också glad, men jag förstår mig ju inte på processorer och sånt så det var tur att maken vet vad man ska ha. Mig skulle man kunna lura på vad skit som helst utan att jag skulle förstå att jag blev lurad. I alla fall när det gäller datorer.

Inga kommentarer: