onsdag 13 maj 2009

Skodda..

Efter mycket tjat lyckades jag i alla fall få ut hovslagaren igår så nu har hästarna nyfriserade fötter. Jag tyckte att de gick med lite lättare steg när de gick ut i hagen i morse. Sambon är på fisketur med hans bror och far för närvarande, men han kommer hem till kvällen. Hoppas att de får napp och har en skön avkopplande fiskedag idag.

Nu är biljetter beställda för en tur till västra delen av landet i sommar. Jag och kompis J ska frossa i hästar i Falsterbo i sommar. Första gången jag är där faktiskt så det ska bli kul. Dessutom är det alltid kul att träffa kompis J. Jag ska försöka hitta en fin grimma till Patricia när jag är i Falsterbo. Annars får det nog vara bra med hästprylshopping för ett tag. Papsen som också bor på västsidan (eller sydvästsidan blir det ju) ville att vi skulle komma förbi när vi var där, så jag och kompis J får försöka passa in en tid och åka och hälsa på papsen.

Inga kommentarer: