tisdag 16 september 2008

Det var väl självaste.....

Tusan också!!! Patricia har röjt av sig dojjan igen!!!! Kom hem ikväll och såg fram emot en promenad med Patricia. Nä, då....! Då har fröken varit i farten och lekt (!) med Gullan, full fart genom hagen och trampat av sig skon. Grrr... Jag vet inte vad som tagit åt hästarna. Jag undrar om det är något superspeed (modell kokain) iblandat i betforn eller något, eftersom till och med Gullan röjer som en unghäst i hagen. Estep står i mitten och beundrar flickornas framfart med stor förtjusning :) Ett och annat litet skutt tar han också ibland.

jag fick ringa hovslagaren igen så att han sätter på skon någon dag den här veckan. Jag får nöja mig med att putsa och gosa med hästarna ikväll istället. Dottern K red Gullan på volten, lite hetsigt var det men Gullan lugnade sig när hon fick använda huvudet. Hon måste ha något att tänka på hela tiden. Annars hittar hon på bus.

På jobbet var det bara skrivarbete och möten som gällde idag. Inte ett steg utanför kontoret blev det.

Sambon hade målat fönsterfoder idag och det blev sååå fint. Det börjar bli riktigt prydligt vårt lilla hus :)

Inga kommentarer: