lördag 14 januari 2012

Ah meeeen...

Patricia och dotter J  
Jag är med i makens och svågerns kamp om antal rätt på V75. Började skitdåligt kan jag säga. 1 rätt förra veckan och 0  rätt denna vecka! Och det brukar gå ganska bra för mig ganska ofta... Fel taktik idag helt enkelt... Bättre lycka nästa gång kan man väl säga!

Idag tog jag vovvarna på en promenad i skogen. Smått nervöst var det eftersom träden svajade betänkligt i den starka vinden. nu på kvällen har det lugnat sig lite så när jag var ute för att ta in hästarna var det riktigt behagligt faktiskt.

Patricias ben är nu nästan helt bra. En liten svullnad alldeles ovanför kotan är det nu, men benet är kallt så jag kan signalera faran över. Trots blåsten fick pållarna vara utan täcke idag. De föredrar att vara utan täcke om de får. När det regnar/snöar blötsnö och är allmänt vidrigt får de stå ut med att ha täcke på sig oavsett vad de tycker.

Inga kommentarer: