torsdag 28 januari 2010

Snö igen

Snökaos i hela landet skriker tidningarnas löpsedlar. Jo, en hel del snö kom det igår, och en del flingor singlar ner utanför fönstret nu också. Hemma klarade vi oss ganska bra ändå tycker jag. Jag skottade vägen igår kväll så det var inga större problem att köra iväg i morse. Tack och lov så hade plogbilen kört redan vid sextiden i morse på resten av vägen, så nattens snöoväder ställde inte till allt för mycket kaos hemma hos mig i alla fall.

Igår höll vi en utbildning tillsammans med hushållningssällskapet för hästfolk. Det var skönt att få göra lite annat också tycker jag. En trevlig dag med många frågor och intressanta diskussioner. Nu är jag tillbaka vid skrivbordet på jobbet och har precis skrivit upp alla mina måsten för resten av veckan. Det fixar sig nog hoppas jag. Annars finns det ju fem dagar nästa vecka också.

Inga kommentarer: