söndag 19 april 2009

nu var det klart också...


Begravning av lilla mamsen i fredags. Det blev en jättefin begravning och mamsen blev säkert nöjd. Något som var ännu mer positivt var att maten inte räckte för alla vänner som kom för att ge sitt avsked. Positivt? Jo, det visar ju att mamsen hade många vänner och det var ju positivt för henne när hon levde, eller hur :) Tydligen hade en stor humla brummat in i kyrkan (jag såg den inte) och de som såg den är alla ganska säkra på att det var lilla mamsen som sade hej. Mer om det kan läsas på brorsans blogg http://krakestankar.blogspot.com/ .



Idag ska jag till styvpappa L och plantera två björnbärsplantor. Hoppas att det kommer bär redan i år (det gjorde det på våra första året). Jag ska också släpa hem en sadel som ska provas på Patricia och Gullan. En fin dressyrsadel som jag bara älskar :) Hoppas den passar (helst på Patricia då). Apropå hästar så dök jag på följande klipp på You Tube i morse http://www.youtube.com/watch?v=oHQczRbBHxI&NR=1

Rätt läckert va..:)

1 kommentar:

Unknown sa...

Underbart klipp :-)