tisdag 11 oktober 2011

Fasen också...


Jag tyckte att Gullan såg bättre ut efter behandlingen, men i morse när jag kom till stallet så var hennes högerfot jättesvullen, och hon linkade ömmande ut i hagen. Skit också!!! Nu vet jag inte alls hur det blir :( Så himla jobbigt allt blev plötsligt...

Ska det bli så att jag måste skaffa en backup-pålle ifall det stupar rakt utför för Gullan? Ja, funderingarna går i den riktningen i alla fall. Ett fullblod, Lipizzaner (lite svag för dem..) eller övervuxen Connemara hade varit trevligt, men ett varmblod passar nog bättre ändå. Det passar bättre till mina ambitioner som skogsmulleryttare. Men jag vet inte... Först blir det veterinären som får säga sitt...

1 kommentar:

Sedum hispanicum sa...

Varmblod så klart :D men hoppas att Gullan skärper till sig o slutar ha ont i tassen ;(