onsdag 2 mars 2011

SOOOL!!!

Lilla Yatzyhunden poserar
Idag visade sig vädret från sin bästa sida :) Lite tråkigt bara att jag var tvungen att sitta inne hela dagen :(. Jag passade på att ta en kort promenad ner till hamnen efter lunchen. Några uns sol till lilla tallkottskörteln var jag bara tvungen att ge mig själv i alla fall.
Det rullade för övrigt på riktigt bra idag. Fyra beslut fick jag iväg, och det kan man nog säga är riktigt bra :) Måste ha med ryktningsterapin som jag har pysslat med i några dagar :) För att inte tala om hur fina hästarna börjar bli. Ryktningen gör verkligen skillnad på både glans och mjukhet. Framför allt på Gullan som gärna får lite sträv och fet päls på vintern. Det gör inget att pälsen är lite fet, men strävheten försvinner också när Gullan får en rykt.

På Lördag ska vi åka och titta på nya valpen :) Det har blivit lite tokigt med digivningen hos tiken (mastit som inte ville ge sig) så vapparna får tyvärr inte dia alls längre. Som tur är så äter de redan välling och fast mat, så de växer nog på sig ändå. Vi har ju vovvar hemma som får ta tag i uppfostringsbiten på hundspråk istället för morsan. Så det blir nog bra till slut ändå :)

Inga kommentarer: