söndag 13 mars 2011

Mulet och disigt...

Så fin :)
Igår var det en lugn dag. Jag var hos styvpappa L på dagen och tillbringade ett par timmar i stallet på kvällen. Det var skönt att bara få stå och borsta på hästarna en stund.

Trots det lite tråkiga vädret gav jag mig idag ut med båda pållarna. Det var skönt att komma igång efter så långt uppehåll. Patricia var snäll och go och traskade på i djupsnön i skogen och sedan på vägen en bit. Gullan var stark och svårriden idag. Inte så konstigt eftersom hon gärna blir det när hon har vilat. Gullan trivs bättre att bli riden barbacka, så jag ska prova det och se om hon blir lugnare då. Jag provade de nya benskydden idag också :) de satt finfint :) Patricia har fått ett nytt bett också som hon verkade trivas bra med. En fin dag med andra ord :)

Inga kommentarer: