torsdag 27 maj 2010

Hon vill inte vara ute...

Patricia vill inte vara ute hela natten. Varje kväll tittar hon längtansfullt in i stallet när jag gett hästarna kvällshö. Sedan följer hon mig utefter staketet hela vägen tills hagen tar slut när jag är på väg in i huset igen :( Förhoppningsvis blir det bättre om hon får gå i en hage med mer gräs. Representanten för markköpet har för avsikt att komma ut före midsommar i alla fall. Jag började undra så jag ringde honom igår för att kolla. Jag hade ju önskat ett tidigare möte, men det är bara att ha tålamod tydligen. Min förhoppning är att jag ska kunna stängsla in en hage på den "blivande" marken, men då måste jag ju veta om köpet är aktuellt eller ej först. Det vore bra om jag hade en större hage när jag åker till Aachen så att resten av familjen inte behöver passa hästarna med hö osv. när jag är borta. Sedan vore det ju bra att slippa hökostnaderna på sommaren också.

Inga kommentarer: