måndag 12 april 2010

Trött på pappersarbete...


Nu har jag suttit timme ut och timme in med detta skrivarbete. Och man tycker att myndigheterna är stela, oförstående och paragrafryttare... Jag är benägen att hålla med.... Hur man än gör så är det minst en person om dagen som skäller på en. Jag är trött på att försvara en massa regler som jag inte riktigt har något försvar för. Nu ringde en kvinna som ville använda öppna fönster som ventilation. Nej, det kan vi inte godta är jag tvungen att svara. Däremot om man tar ur fönstrena helt kan vi godta det. Varför då undrar hon, tilluftsdon går ju också att stänga helt, vad är skillnaden?? Ja, försvara det om ni kan, för jag kan det inte! Det är inte roligt att behöva vara så förb... stelbent, för att inte säga rätt pinsamt. Jag vet att det är tredje inlägget jag skriver idag, men jag är faktiskt klar med dagens skrivarbete, så det så! Jag ville bara meddela min önskan just nu..
I want out!!!

Inga kommentarer: