fredag 16 april 2010

Till slut...

Till slut, nästan ett år senare, tog jag mig i kragen och bokade in min spadag som jag fick i födelsedagspresent. Det blir en dag helt för mig själv med behandling av kropp och ansikte, lunch och en massa bad och bastu på måndag. Nu fick jag inte tag i chefen, men jag får lösa ledigheten senare. Efter behandlingen åker jag nog tillbaka till jobbet ett par timmar och jobbar in lite tid. Ska bli jätteskönt att få kroppen knådad för att mjuka upp alla muskler som sitter fast efter vinterns kyla :)

Styvpappa L har nu blivit opererad och allt gick bra. En tumör, stor som en apelsin, tog de ut och enligt uppgift så mådde han mycket bra dagen efter. De räknar med att kunna släppa hem honom i nästa vecka. Hoppas nu att läkningen funkar som den ska också...

Igår tog jag ut Patricia på en tur i skogen. Vi galopperade faktiskt en liten bit också :) Patricia orkar inte galoppera så långt så det är något vi får börja träna upp nu. Hon kändes mjuk och fin och tyckte det var riktigt roligt att skrota i skogen ett tag (tror jag i alla fall).

Inga kommentarer: