tisdag 9 februari 2010

Men snälla!!!

Fortfarande kallt och snöigt där jag bor. Brrr!!! Man börjar bli ganska matt av att gå ut i tio minusgrader på morgonen. I morse var det förvisso bara 7 minus (hurra!!!) men i alla fall.

i morse gick solen upp 07:35 och kommer att gå ner 16:28 :) Det är ju positivt i alla fall.

Vi håller på att anställa lite ny personal till jobbet, och då är det meningen att jag ska sitta med vid intervjuerna. Jag har gjort det förut, och tycker att det är ganska roligt. Vi får väl se vem som blir den utvalda denna gång :)

Nej, tillbaks till arbetet nu... Jag har bestämt att jag ska försöka bli av med mina ärenden nu. De har legat och dammat till sig tillräckligt länge nu tycker jag. Så det blir att ringa runt idag och se om folket verkligen vill bygga sina stall, och i så fall komma in med kompletteringar till sina ansökningar.

Inga kommentarer: