lördag 27 juni 2009

I'm back from the green Island...

Sammanfattning av Irland.... Grönt, vackert, underbart god Guinness, ganska dyrt, mysiga pubar, god mat (oftast), mycket gästvänligt... En helt underbar semester helt enkelt. För den som inte varit där vill jag bara säga så här: Skriv upp det här resmålet på din "att-göra-innan-jag-dör-lista". Irland visade sig dessutom från sin allra bästa sida vädermässigt :) Inte en droppe regn på hela tiden! Dit ska vi igen, räkna med det! Då fokuserar vi på resten av landet. Men det blir något annat år det. Redan vid hemkomsten började vi planera för nästa sommars lilla tripp. Skottarnas land hägrar då (kanske).

Väl hemma blev det till att börja planera intaget av mat efter en mycket fettansättande diet (öl, fish & chips, cheese cake och annat mumsigt). Inte skoj att ställa sig på vågen inte...

Jag glömde ju nästan... den 18/6 blev jag fru H :) Så nu har jag ju egentligen ett H i namnet, men jag sparar blogg-namnet i alla fall.






1 kommentar:

tina sa...

Irland är hur häftigt som helst!
Deras kött går inte av för hackor det heller!