måndag 15 juni 2009

Bättre...

Bättre väder och en mindre svullen häst :) Idag har det bara kommit några droppar regn och efter koll på Patricia så har svullnaden nästan gått ner helt. Estep mådde också bättre idag. Han var lite öm i fötterna igår. Antagligen på grund av att han inte kunnat ligga ner i regnet. Han behöver det för att vila sina gamla ben. Gullan mår som den drottning hon är :) Underbart vacker häst trots sin stora mage:) Se bara på detta vackra connemarahuvud :)
Nu har tågen slutat gå hela vägen in till stan. Det innebär ändringar i tidtabeller och att man får ta sig till och från tåget från en annan hållplats. Det funkar rätt bra även om jag missar min morgonmacka som jag ibland köper på den ordinarie slutstationen.

Idag var det möte för oss som jobbar med förprövningar. Det är mycket som ska till innan semestrarna. Jag har ett antal beslut att skriva, men känner mig inte särskilt stressad över det. De flesta av mina ärenden är kompletta och lätthanterade, så jag är inte orolig :)

Nu ska jag kika på varför hunden Opus inte kan låta bli att klia sig på huvudet. Sedan blir det tidigt i säng tror jag. Jag hade stora svårigheter att somna igår nämligen.

Inga kommentarer: