tisdag 3 mars 2009

Skriva, skriva, skriva...

hela dagen gick åt till att pilla ihop ett föreläggande som förhoppningsvis kommer att godkännas av både hästansvarig länsveterinär och juristen. Mycket pill och skickande fram och tillbaka med rättningar och synpunkter åt alla håll. otroligt långdraget är det, men förhoppningsvis kommer det gå fortare ju fler förelägganden jag skriver.

När jag kom hem ikväll stod maten redan på bordet :) Så himla skönt att inte alltid ställa sig och laga mat när man kommer innanför dörren. Dottern K är duktig och tar in hästarna på kvällen, och sambon jobbar så det blir oftast jag som fixar maten. Igår blev det burksoppa med en klick gräddfil och en macka, mums!!! Burksoppa är underskattat faktiskt. I alla fall köttsoppan i konservburk. Idag var det pasta med köttfärssås och det är också smaskens tycker jag. Sambon hade till och med undvikit grädde. Det har börjar bli lite svårt att knäppa brallorna nämligen. Men jag är på G... Nästan ett kilo har försvunnit på en vecka... Inte dåligt det :)

Inga kommentarer: