måndag 10 augusti 2009

Lycklig...

Första ridpasset på ridskolan idag :) Hur kul kan det vara att strutta runt, runt på en häst i ett ridhus kanske ni undrar... Jag vet inte varför det är så kul, men kul är det :) En trevlig häst var det också, när jag hittade knapparna. Nu känner jag att varenda liten muskel har jobbat och det lär kännas imorgon kan jag tänka mig. Jag träffade på en bekantskap från förr också :) Vi red på samma ridskola när vi var små. Kul att träffa på folk som kommit tillbaka till hästarna efter några års uppehåll. I övrigt verkar det vara ett trevligt gäng som rider med mig. Det känns bra tycker jag :) Det här är definitivt det jag behöver för att komma igång med ridningen igen. Att rida hemma och träna på ridskolan känns som en mycket bra kombination för mig :)

Jag byggde klart höhäckarna idag också. Jag är mycket stolt över dem faktiskt:) Bilder kommer imorgon. Hästarna har inte provat dem än, men jag ska flytta ut häckarna till hagen imorgon.

Kvällens film är Gone in 60 seconds. Jag har förvisso redan sett den, men den är värd att slötitta på innan det är sovdags. Skrivs imorgon :)

Inga kommentarer: