torsdag 9 december 2010

Julfest...

Igår var det julfest för jobbet. Jag var inte där (tycker inte att det lockar särskilt) men det var ovanligt tomt i korridoren när jag kom till jobbet i morse. Det hade varit trevligt i alla fall, men jag är ändå nöjd, för jag fick vara hemma istället :-)

Jag tog Gullan på en ridtur i mörkret och vi fortsatte träna start och stopp. Känns lite konstigt att träna start och stopp på en häst som är 21 år gammal. Men Gullan är van vid att få hålla den takt hon vill så hon blir lite förvånad när hon plötsligt ska hålla den takt jag vill :-) Gullan var i alla fall duktig på slutet idag igen, så vi kommer nog till min målsättning till slut. Patricia hade vilodag igår, men ska ridas ikväll (när Gullan har vilodag).

Dotter J håller för fullt på med repetitioner inför årets dansuppvisning och åker fram och tillbaka till dansskolan. Det ska bli roligt att gå på uppvisningen på söndag.

Inga kommentarer: