tisdag 21 december 2010

Funderingar...

Arga djurägare är inte så kul att tas med alla gånger... Ganska sällan faktiskt. Nu sitter jag med 4 ärenden som rör förprövningar och får bara inte tummen ur att göra något åt dem! Om sanningen ska fram så börjar jag tycka att det är lite småtrist att titta på ligghallar för hästar. Det börjar bli lite tråkigt att titta på prefabricerade stall som ser lika dana ut och det börjar bli tråkigt att åka ut och titta på stall för att komma fram till att de faktiskt är byggda som ritningarna visar... Alternativet är att jobba en del med klagomålsärenden också. Det är där de arga djurägarna kommer in... De vill jag ju inte heller ha på halsen... Jag undrar verkligen vad jag ska hitta på??? Får ta mig en funderare över julledigheten helt enkelt...

Inga kommentarer: