måndag 20 juli 2009

Back at work!

Jaha, då var man tillbaka på jobbet då.. En härlig semester har jag haft i alla fall. Jag har ju:

1. Gift mig
2. Varit på Irland
3. Legat och såsat hemma
4. Varit i skärgården
5. Varit tur och retur till Åland
6. Falsterbo...

Ja, grand finale på min semester infann sig i ridsportens sommarmecka Falsterbo Horse show :) Jag (som tidigare aldrig besökt detta spektakel för hästnördar) fick ett mycket positivt intryck av evenemanget. Härligt att få skåda vackra hästar tävla på absolut högsta nivå, för att mellan klasserna rumstera om bland stånden av hästprylar. Jag höll dock rätt hårt i plånboken och köpte bara det jag skulle. (okej, det blev 4 grimskaft istället för 1 och sedan lite småsaker). En fiiiiiin grimma hittade jag också till lilla travarbebis :) Och det var det jag skulle köpa i Falsterbo från början (alltså en lädergrimma till travarbebis och ett grimskaft i passande färg)

Jag kom hem vid 23-tiden på söndagkvällen och somnade ovaggad kan man väl säga.

Tack kompis J för kost, logi och lotsning i samband med Falsterbo :) Very nice...

1 kommentar:

tina sa...

Falsterbo var verkligen fränt! Jag e helt på detta med stughyrning till nästa år alltså!
Haha. "jag köpte bara det jag skulle, (och lite till)"
Jag fick visst lite benskydd till i söndags också hörde jag. Längtar efter att få inspektera dem=)