fredag 9 juli 2010

Semestern närmar sig med stormsteg

Nu är det mindre än en timme tills min semester börjar :) jag ska inte göra som mannen på bilden ovan utan tänker ha en lugn semester utan en massa måsten! Det lilla jag ska göra är att städa stallet (vill hinna det i helgen kanske), sedan en sväng till Tyskland. Sedan är det dagsutflykter som gäller. Några svängar till bad i skärgården kanske, någon utflykt till Birka vore ju på sin plats också (svägerskan jobbar där). Alltid kommer det upp några projekt här och där, men det får inte planeras in så mycket tycker jag. På semestern är det ju tänkt att man ska vila upp sig, eller hur?

Idag har jag i alla fall fått iväg en hel massa bekräftelser på ansökningar som kommit in. Två beslut har jag skrivit också och skickat iväg. Så nu kan min semester börja utan att jag har allt för dåligt samvete faktiskt :)

Ha det...

Inga kommentarer: