onsdag 17 augusti 2011

Sköna kvällar...

Augusti kan verkligen komma med härliga kvällar. 20 grader varmt och en skön varm sol som skiner men inte så varmt som under högsommaren. Jag har firat det med att rida ut med Patricia. Hon är förvisso seg som sirap att rida just nu, men det beror nog på att hon och Gullan fortfarande går ute dygnet runt. Vissa pållar blir gärna lite trötta då. Det är i alla fall mysigt att komma upp på hästryggen igen. Måste skärpa mig med ridningen, det är ju så härligt när man väl sitter där :)

På jobbet håller jag på att meka med någon form av system för att spara viktiga dokument. Papper ligger både här och där och det finns ingen struktur alls. Det gör att kontrakt med konsulter och andra överenskommelser inte går att hitta i orginal (alltså påskrivna). Inte så himla bra det inte. Nu gör jag i alla fall i ordning en diarieplan som jag ska försöka få folk att följa. I morgon kör vi vidare :)

Inga kommentarer: